ŁÓDŹ Pabianicka 36 sklep@autosklep24.pl for English shop@lanciaparts.eu 42 661-40-40 8:00-18:00 48 792 465-368 8:00-22:00
  • Lang:
  • Currency:

Bestsellery

  1. Oryginalny filtr powietrza /wzmocniony/ ALFA ROMEO 156 166 GTV SPIDER LANCIA KAPPA LYBRA THESIS #FIAT/LANCIA - Genuine Air Filter - OE 71754085 - 60815415 - 7786626 - 60603977 - 71736123
  2. Oryginalna sprężyna gazowa bagażnika LANCIA KAPPA Coupe' / Sedan - Genuine Tailgate Boot Gas Spring - OE 46429507
  3. Konektor do lampy tył 1 mm ALFA ROMEO FIAT LANCIA min ALFA 147 156 166 BRAVO BRAVA PUNTO UNO SEICENTO LANCIA LYBRA KAPPA Y - OE 12495054
  4. Płyn do spryskiwacza zimowy 1L /TUTELA SC35/ koncentrat
  5. Zaczep tapicerski - kostka (tapicerka drzwi) LANCIA KAPPA - OE 46419336
  6. Filtr oleju 1,9/2,4 JTD;ALFA 147/156,STILO,THESIS
  7. Poduszka sprężyny przód ALFA 147 156 GT góra - OE 60624994
  8. Śruba korbowodu KAPPA
  9. Opaska z mocowaniem
  10. Zaczep tapicerski ALFA ROMEO 33 164
  11. Zaczep tapicerski - spinka 9,8 x 8 mm
  12. Zaczep tapicerski - korek zaślepka 22x42 mm ALFA LANCIA FIAT
  13. Zaczep tapicerski - podkładka zaciskowa ø 6
  14. Poduszka amortyzatora przód ALFA 147 156 166 #OR
  15. Oryginalna osłona dolna silnika ALFA ROMEO 166 2.0 TS / 2.4 JTD 10v LANCIA KAPPA 2.0 / 2.4 20v / 2.0 Turbo 16/20v / 2.4 JTD #FIAT/LANCIA - OE 46468196 - 46472454 - 60656852
  16. Olej przekładniowy TUTELA MATRYX 75W85 GL4 1L
  17. Sprężyna wycisku sprzęgła ALFA ROMEO 156 LANCIA LYBRA - Clutch Release Control Spring - OE 46424866
  18. Brok silnika ALFA ROMEO FIAT LANCIA #30
  19. Zaślepka relingu LANCIA LYBRA SW (jasno szara)
  20. Wieszak tłumika ALFA ROMEO 145 146 155 FIAT COUPE' PANDA TIPO TEMPRA LANCIA DEDRA DELTA II Y10 - OE 5989798 - 60806020
  21. Zaczep tapicerski - kołek rozporowy ø 7,5 mm - czarny

Regulamin cd


Strona 2


§5 Rękojmia

 

1.      Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).


2.      Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia).


3.     W przypadku umowy z Konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.


4.     Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:

a.      złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;


b. 
     złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy;

chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.

Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.


5.      Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego,

przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.



6.      Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.



7.      Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również:

a.      żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;

b.      żądać usunięcia wady.


8.     Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.



9.     Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.



10.   W przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, Konsument może żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady, jednak zobowiązany jest ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.

W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego, Konsument jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.




11.    Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje.

W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego Konsument jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.




12.    Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający, za wyjątkiem sytuacji opisanej w §5 pkt 10.



13.    Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Konsumenta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.



14.    Sprzedający
w terminie czternastu dni ustosunkuje się do:

a.      oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny;

b.      oświadczenia o odstąpieniu od umowy;


c. 
     żądania wymiany rzeczy na wolną od wad;


d.  
    żądania usunięcia wady.

W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta.


15.    Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

 

16.    Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

 

17.     W przypadku, kiedy określony przez Sprzedającego lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

 

18.     W terminach określonych w §5 pkt 15-17 Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej, a jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

 

 

19.     W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Konsumentowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Odpowiednio stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji.

 

20.     Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej stosuje się §5 pkt 15-16, z tym że bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Konsument dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.

 

 

21.    Jeżeli z powodu wady rzeczy Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może on żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł umowę, nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności,

a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim nie odniósł z nich korzyści, a nie otrzymał ich zwrotu od osoby trzeciej oraz zwrotu kosztów procesu.

Nie uchybia to przepisom o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych.



22.    Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił.



23.   Sprzedający o ile jest zobowiązany do świadczenia lub świadczenia finansowego na rzecz Konsumenta wykona je bez zbędnej zwłoki, nie później niż terminie przewidzianym w prawie.



 

§6 Polityka prywatności oraz bezpieczeństwo danych osobowych

1.      Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez Konsumentów sklepu jest Sprzedający.


2.      Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku.

Kupujący podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia.

Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.


3.      Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez sklep zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: http://www.autosklep24.pl/pl/i/Poiltyka-prywatnosci/13



 

§7 Postanowienia końcowe

 

1.      Żadne z postanowień́ niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego.

Nie może być również w ten sposó́b interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek częś́ci regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.


2.      O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Kupujący będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail).

Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejś́ciem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.


3.      Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego w zakładce regulamin (http://www.autosklep24.pl/pl/i/Regulamin/2).

W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamó́wienia. Za wyjątkiem sytuacji, kiedy Konsument uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.


4.      W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne.

Kwestie sporne, jeśli Konsument wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej lub na drodze równoważnych i zgodnych z prawem metod przedsądowego lub pozasądowego rozwiązywania sporów wskazanych przez Konsumenta.

W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.

 

 Wersja 12.5 (ŁÓDŹ, 24.12.2014) 

 


 « Poprzednia strona regulaminu


« Strona główna


Koszyk

Ilość: 0
Suma: 0,00 zł

Logowanie

Nie pamiętasz hasła?
Forgot your password?

Zarejestruj się
Create an account.

Kontakt

Adres:
autosklep24.pl
ul. Pabianicka 36
93-513 Łódź

 

PN-PT: 8.00-18.00
SO:     9.00-14.00

 

Telefon:
42 661 40 40
42 688 01 49
792 465 368

 

e-mail:
sklep@autosklep24.pl

 

Gadu-Gadu:
54542223

 

 

Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost

Waluty

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
pokaż pełną wersję stronypokaż wersję responsywną
Produkt usunięty z koszyka. / Product removed from cart. Produkt został pomyślnie usunięty z koszyka. Formularz zapytania
Sklep internetowy Shoper.pl