ŁÓDŹ Rokicińska 318/320 sklep@autosklep24.pl for English sklep@autosklep24.pl 48 792 465-368 8:00-22:00
  • Lang:
  • Currency:

Producent

Regulamin obowiązujący do 24-12-2014


Regulamin obowiązujący do dnia 24 Grudnia 2014 roku

§1 STRONY I PRZEDMIOT TRANSAKCJI

 

1. Sklep internetowy autosklep24 prowadzony jest przez firmę GEPARD z siedzibą: ul. Pabianicka 36, 93-513 ŁÓDŹ NIP: 729-128-37-49, stroną dokonującą sprzedaży produktów jest firma GEPARD.

 

2. Klientem sklepu może być pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna.

 

3. Przedmiotem transakcji są produkty przedstawione na stronie internetowej www.autosklep24.pl, mogą też nimi być inne produkty nie umieszczone na stronie internetowej ale będące w naszej ofercie lub sprowadzone na zamówienie.

 

4. Ceny umieszczone w ofercie są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny BRUTTO). Ceny nie zawierają kosztów przesyłki.

 

5. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta oraz dostawcy.

 

6. Zdjęcia prezentowane na stronie przedstawiają jeden wybrany losowo egzemplarz produktu.

 

 

§2 SKŁADANIE I POTWIERDZANIE ZAMÓWIEŃ

 

1. Zamówienia w sklepie internetowym autosklep24 można składać:

 

- za pomocą strony internetowej www.autosklep24.pl (nie jest wymagana rejestracja) lub poczty e-mail na adres sklep@autosklep24.pl 24 godziny na dobę przez cały rok.

 

- telefonicznie lub za pomocą komunikatora GG w dni robocze PN-PT od 8.00 do 17.00 oraz w soboty od 9.00 do 14.00, numery telefonów i GG podane są na stronie głównej oraz w zakładce Kontakt.

 

2. Przedmiotem zamówienia mogą być produkty przedstawione na stronie internetowej oraz inne części znajdujące się w naszej ofercie lub sprowadzane na specjalne zamówienie.

 

3. Podstawowym elementem umożliwiającym poprawne dobranie części do samochodu jest numer nadwozia dlatego też należy nam go podać zamawiając towar.

 

4. Potwierdzenie zamówień:

 

- złożonych za pomocą strony internetowej odbywa się w pierwszej fazie poprzez mechanizm strony który wysyła automatycznie e-mail na podany w profilu użytkownika adres, jest to tylko potwierdzenie że złożone przez Państwa zamówienie zostało pomyślnie przyjęte przez wirtualny sklep a wiadomość o nim dotrze z serwera na naszą pocztę e-mail.

 

Takie zamówienie jest następnie weryfikowane przez naszego pracownika w dni robocze w godzinach pracy sklepu, sprawdzana jest zgodność zamówionych produktów z przesłanym w zamówieniu numerem nadwozia auta, następnie dostępność towaru.

 

Staramy się żeby wszystkie oferowane na stronie produkty były dostępne w magazynie od ręki jednak sytuacja w której wystąpi brak jakiegoś towaru jest możliwa. W takim przypadku zostanie wysłany do Państwa e-mail z informacją o najszybszym możliwym terminie realizacji zamówienia i pytaniem o dalszy tok postępowania.

 

Zamówienia pozytywnie zweryfikowane są przekazywane do realizacji zgodnie z §6 niniejszego regulaminu a na adres e-mail Klienta jest wysyłane potwierdzenie realizacji zamówienia.

 

- potwierdzanie zamówień złożonych poprzez telefon, e-mail oraz komunikator GG odbywa się w dni robocze w godzinach pracy sklepu.

 

 

§3 FORMY PŁATNOŚCI I WYSYŁKI

 

1. Zapłaty za towar oraz dostawę można dokonać:

 

- przelewem na konto, dane potrzebne do wykonania przelewu zawarte są w potwierdzeniu zamówienia, numer konta znajduje się również w zakładce Konto Bankowe,

- za pomocą serwisu Przelewy24

- za pomocą serwisu PayPal (akceptuje karty płatnicze i kredytowe)

- za pobraniem - zapłata jest przekazywana listonoszowi lub kurierowi.

 

2. Towar wysyłany jest Pocztą Polską priorytetem, kurierem DHL lub POCZTEX.

 

3. Wybór formy płatności oraz przesyłki należy do Klienta ale w szczególnych przypadkach (na przykład: części sprowadzanych na specjalne zamówienie, wielkogabarytowych paczek, wysyłek w rejony gdzie bardzo źle funkcjonuje poczta itp) zastrzegamy sobie prawo do odmowy wysyłki za pobraniem lub prawo do zdecydowania jakim kurierem wyślemy towar.

 

W takiej sytuacji kontaktujemy się z Klientem i uzgadniamy szczegóły.

 

 

§4 KOSZT TRANSPORTU

 

1. Koszt wysyłki towaru pokrywa Klient (oprócz zamówień powyżej 700 zł opłaconych z góry).

 

2. Wysyłka pocztowa

 

z przedpłatą na konto:

- do 0,5 kg (koperta) - 10 zł,

- do 1,0 kg - 11 zł,

- do 2,0 kg - 13 zł,

- do 5 kg - 15 zł,

- do 10kg - 21 zł,

 

za pobraniem :

- do 1,0 kg - 15 zł,

- do 2,0 kg - 17 zł,

- do 5 kg - 19 zł,

- do 10kg - 26 zł,

 

3. Wysyłka kurierska

z przedpłatą na konto:

- kurierem POCZTEX -14 zł

- kurierem DHL - 20 zł

- za pobraniem - 25 zł

 

4. Ceny przesyłek naliczane są automatycznie w zależności od wagi paczki.

 

5. Zamówienia o wartości większej niż 700 zł i opłacone góry wysyłamy na nasz koszt.

 

6. Dowóz części do warsztatów na terenie Łodzi - gratis przy wartości zamówienia powyżej 300 zł.

 

§5 PARAGONY I FAKTURY

 

1. Do każdej przesyłki jest standardowo dołączana Faktura Detaliczna lub na życzenie Klienta Faktura VAT.

 

2. Potrzebę wystawienia Faktury VAT należy zgłosić składając zamówienie, nie przerabiamy Faktur Detalicznych (paragonów) na Faktury VAT.

 

3. Koszty transportu są wyszczególnione zarówno na Paragonie jak i na Fakturze VAT.

 

 

§6 REALIZACJA DOSTAWY

 

1. Paczki pocztowe pobraniowe potwierdzone w dni robocze PN-PT do godz 15.00 wysyłamy tego samego dnia priorytetem do godz. 16.00.

 

Paczki z opcją przedpłaty na konto po potwierdzeniu i odnotowaniu przelewu na koncie do godziny 15.00 wysyłamy tego samego dnia priorytetem do godziny 16.00.

 

2. Paczki pocztowe których potwierdzenie lub zapłata na konto nastąpiła po godzinie 15.00 są wysyłane następnego dnia roboczego do godziny 16.00.

 

3. Paczki kurierskie pobraniowe

- potwierdzone w dni robocze PN-PT do godziny 14.00 wysyłamy tego samego dnia kurierem DHL lub POCZTEX.

- potwierdzone w dni robocze PN-PT do godziny 15.00 wysyłamy tego samego dnia kurierem POCZTEX.

 

 

Paczki z opcją przedpłaty na konto po potwierdzeniu i odnotowaniu przelewu na koncie

- do godziny 14.00 wysyłamy tego samego dnia kurierem DHL lub POCZTEX.

- do godziny 15.00 wysyłamy tego samego dnia kurierem POCZTEX.

 

4. Paczki kurierskie których potwierdzenie lub zapłata na konto nastąpiła po godzinie 15.00 są wysyłane następnego dnia roboczego.

 

W przypadku bardzo pilnego zamówienia złożonego w godz 15-16 jest możliwość wysyłki kurierem POCZTEX tego samego dnia ale należy to z nami dodatkowo uzgodnić.

 

5. W przypadku części których nie było na stanie w momencie zamówienia czas realizacji wydłuży się o termin potrzebny na dotarcie produktu na nasz magazyn.

 

Każdy taki przypadek jest indywidualnie uzgadniany z Klientem.

 

6. W przypadku produktów które znalazły się w naszej ofercie lecz w momencie zamówienia nie było ich na naszym magazynie i nie można określić terminu ich dostawy zastrzegamy sobie prawo do odmówienia realizacji zmówienia.
W takich przypadkach Klient jest bezzwłocznie informowany o tym fakcie telefonicznie lub przez e-mail.
Istnieje możliwość że zaproponujemy inny produkt o tym samym przeznaczeniu, zbliżonych parametrach i w podobnej cenie.

 

7. Czas dostawy przesyłki pocztowej od momentu wysłania towaru to zazwyczaj od 1 do 2 dni roboczych.

 

8. Czas dostawy przesyłki kurierskiej od momentu wysłania towaru to zazwyczaj 1 dzień roboczy.

 

9. Czasy dostaw podane w §6 pkt 7 i 8 mogą ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od nas.
W przypadku problemów z dostawą dokładamy wszelkich starań aby ustalić status paczki i przyśpieszyć dostarczenie przesyłki.

 

10. Przesyłka kurierska jest usługą świadczoną od drzwi do drzwi.
Firma kurierska nie podaje godziny dostawy należy więc przyjąć że nastąpi ona w godzinach pracy kuriera czyli od 8.00 do 16.00.

 

Jednocześnie Klient jest zobowiązany do podania adresu dostawy pod którym jest możliwe zrealizowanie tej usługi, może to być zarówno adres prywatny jak i miejsce pracy.

 

W przypadku konieczności dostawy w innych godzinach należy to z nami ustalić.

 

11. Odbiór przesyłki od firmy dostarczającej towar musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem.

 

Z chwilą pokwitowania na nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

 

12. Dokładamy wszelkich starań aby przesyłka była odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w trakcie transportu.

 

13. Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu, w przypadku ich stwierdzenia należy sprawdzić czy zawartość nie została uszkodzona a jeśli zaistnieje taka sytuacja należy wraz z kurierem spisać protokół oraz skontaktować się z nami.

 

Reklamacje uszkodzonych podczas transportu towarów bez takiego protokołu nie będą rozpatrywane.

 

 

§7 GWARANCJA

 

1. Wszystkie towary oferowane przez autoksklep24 są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta oraz dostawcy.

 

2. Karty gwarancyjne są dołączane do towarów których producent tego wymaga (na przykład amortyzatory), w pozostałych przypadkach dowodem udzielenia gwarancji jest otrzymany od nas dokument zakupu.

 

 

§8 REKLAMACJE I ZWROTY

 

1. Zgodnie z §7 ustawy z dnia 2 marca 2000r o ochronie niektórych praw konsumentów ... (Dz U z dnia 31 marca 2000r) Konsument ma prawo do odstąpienia w ciągu 10 dni od umowy kupna-sprzedaży zawieranej na odległość bez podania przyczyny. Zwrot towaru jest możliwy po uprzednim poinformowaniu nas o tym telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej w w/w terminie.

 

Towar należy odesłać w nieuszkodzonym oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu i na koszt nadawcy.

 

Cześć nie może nosić śladów montażu ani użytkowania.

 

Rozliczenie nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania od nas przesyłki przekazem pocztowym lub przelewem.

 

Prawo to nie przysługuje jeśli Konsument chce zrezygnować z produktu lub usługi która została wykonana wg jego indywidualnego zamówienia, dlatego też możemy odmówić przyjęcia produktu który został sprowadzony indywidualnie dla Klienta i jest trudno zbywalny.

 

2. W przypadku reklamacji produktu należy sporządzić protokół zawierający datę zakupu i montażu, markę i model pojazdu, przebieg pomiędzy montażem i demontażem, nazwę, pieczęć i numer telefonu warsztatu naprawiającego samochód, imię i nazwisko oraz nr telefonu osoby stwierdzającej wadę.

 

Do produktów które ją posiadały należy również dołączyć poprawnie wypełnioną kartę gwarancyjną.
W przypadku amortyzatorów należy dodatkowo dołączyć wydruk z shock-testera.

 

Część wraz z protokołem oraz kopią dowodu zakupu należy przesłać na adres siedziby firmy na własny koszt.

 

Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty dostarczenia przesyłki, jednak termin ten może ulec wydłużeniu jeśli do prawidłowej oceny reklamacji konieczne jest odesłanie produktu do dostawcy lub producenta.

 

O takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany listem poleconym.

 

Rozpatrzenie pozytywne reklamacji powoduje w pierwszej kolejności naprawienie produktu a jeśli jest to niemożliwe wymianę na nowy.

 

W przypadku braku takiego samego towaru na stanie magazynowym zwracamy wartość towaru.

 

3. Zwroty kosztów:

 

- Koszt przesyłki towarów zwracanych nam z powodu rezygnacji z zakupu pokrywa Klient,

 

- Koszt przesyłki towaru do reklamacji pokrywa kupujący jednak zwracamy te koszty w przypadku uznanej reklamacji. Jednocześnie naprawiony lub nowy produkt jest wysyłany na nasz koszt.

 

Jeśli reklamacja nie zostanie uznana nie zwracamy kosztów za przesłanie towaru do nas jednak reklamowaną cześć wraz z protokołem odsyłamy na nasz koszt.

 

- Nie zwracamy kosztów związanych z powtórną wymianą reklamowanego produktu, stratą spowodowaną przez unieruchomienie pojazdu, hotelami, taksówkami, obiadami itp., natomiast zawsze chętnie udzielimy dodatkowego rabatu przy zakupie innych części.

 

4. Autosklep24 nie odbiera żadnych przesyłek za pobraniem.

 

 

§9 OCHRONA PRYWATNOŚCI I INNE PRAWA

 

1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę autosklep24 danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883.

 

2. Wszystkie nazwy są używane wyłącznie w celach informacyjnych lub identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.

 

 

§10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

1. Wszelkie informacje dotyczące produktów oraz ich zastosowania pochodzą z katalogów producentów samochodów oraz części. Autosklep24 zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.

 

2. W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

3. Składając zamówienie Nabywca akceptuje niniejszy regulamin.

 

Koszyk

Ilość: 0
Suma: 0,00 zł

Kod koszyka

Wpisz kod koszyka, aby go wyświetlić.

Logowanie

Nie pamiętasz hasła?
Forgot your password?

Zarejestruj się
Create an account.

Kontakt

Adres:
autosklep24.pl
ul. Rokicińska 318/320
92-620 ŁÓDŹ

 

PN-PT: 9.00-18.00
SO:     9.00-14.00

 

Telefon: 
792 465 368

 

e-mail:
sklep@autosklep24.pl

 

Gadu-Gadu:
54542223

 

 

Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
pokaż pełną wersję stronypokaż wersję responsywną
Produkt usunięty z koszyka. / Product removed from cart. Produkt został pomyślnie usunięty z koszyka. Formularz zapytania
Sklep internetowy Shoper.pl