ŁÓDŹ Rokicińska 318/320 sklep@autosklep24.pl for English sklep@autosklep24.pl 48 792 465-368 8:00-22:00
  • Lang:
  • Currency:

Producent

Regulamin


Strona 1


Regulamin obowiązujący do dnia 24 grudnia 2014 roku

dostępny jest pod tym adresem:

autosklep24.pl/regulamin ważny do 24-12-2014

można go również pobrać w formacie PDF pod tym linkiem :

autosklep24.pl/regulamin ważny do 24-12-2014 - PDF



Regulamin obowiązujący od dnia 25 grudnia 2014 r. 

dostępny poniżej , lecz można go również pobrać w formacie PDF pod tym linkiem :

autosklep24.pl/regulamin ważny od 25-12-2014 - PDF


 

 

 

Zawarcie umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym może nastąpić na dwa sposoby.

Kupujący ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu.

Negocjacje te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego :
 

GEPARD Marcin Gruchała

ul. Rokicińska 318/320
92-620 ŁÓDŹ

lub adres poczty elektronicznej :
sklep@autosklep24.pl .

W przypadku zrezygnowania przez Kupującego z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.


 

REGULAMIN

§1 Definicje

1.      Adres pocztowy - imię i nazwisko lub nazwa instytucji, położenie w miejscowości (w przypadku miejscowości podzielonej na ulice: ulica, numer budynku, numer mieszkania lub lokalu; w przypadku miejscowości niepodzielonej na ulice: nazwa miejscowości i numer nieruchomości), kod pocztowy oraz miejscowość.


2.      Adres reklamacyjny:

 

GEPARD Marcin Gruchała

ul. Rokicińska 318/320
92-620 ŁÓDŹ

tel.: +48 792 465-368


3.      Cennik dostaw – znajdujące się pod adresem http://autosklep24.pl/pl/i/Formy-wysylki/4 zestawienie dostępnych rodzajów dostawy i ich kosztów.


4.      Dane kontaktowe:

 

GEPARD Marcin Gruchała


Adres:

ul. Rokicińska 318/320
92-620 ŁÓDŹ

Telefon :

+48 792 465-368

Poczta e-mail :

sklep@autosklep24.pl

gepard@autosklep24.pl

 

Strona internetowa i sklep on-line

www.autosklep24.pl


 

 

5.      Dostawa – rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i kosztu wymieniona w cenniku dostaw znajdującym pod adresem http://autosklep24.pl/pl/i/Formy-wysylki/4


6.      Dowód zakupu – faktura, rachunek lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z późniejszymi zmianami i innymi stosownymi przepisami prawa.


7.      Karta produktu – pojedyncza podstrona sklepu zawierająca informacje o pojedynczym produkcie.


8.      Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.


9.      Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku z późniejszymi zmianami.


10.   Kodeks dobrych praktyk – zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.


11.   Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.


12.   Koszyk – lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie produktów na podstawie wyborów Kupującego.


13.   Kupujący – zarówno Konsument, jak i Klient.


14.   Miejsce wydania rzeczyadres pocztowy lub punkt odbioru wskazane w zamówieniu przez Kupującego.


15.   Moment wydania rzeczy – moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie.


16.   Płatność – metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy i dostawę wymieniona pod adresem http://autosklep24.pl/pl/i/Formy-platnosci/12


17.   Prawo konsumenckie – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.


18.   Produkt – minimalna i niepodzielna ilość rzeczy, która może być przedmiotem zamówienia, a która podana jest w sklepie Sprzedającego jako jednostka miary przy określeniu jego ceny (cena/jednostka).


19.   Przedmiot umowy – produkty i dostawa będące przedmiotem umowy.


20.   Przedmiot świadczeniaprzedmiot umowy.


21.   Punkt odbioru – miejsce wydania rzeczy nie będące adresem pocztowym, wymienione w zestawieniu udostępnionym przez Sprzedającego w sklepie.


22.   Rzecz – rzecz ruchoma mogąca być lub będąca przedmiotem umowy.


23.   Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem http://www.autosklep24.pl/ , za pośrednictwem którego Kupujący może złożyć zamówienie.


24.   Sprzedający:

 

GEPARD Marcin Gruchała

NIP : 729-128-37-49

Regon : 101781551

Adres :

 

ul. Rokicińska 318/320
92-620 ŁÓDŹ



Organ który zarejestrował działalność gospodarczą :

Centralna Ewidencja Informacji o Działalności Gospodarczej


Widoczny w ewidencji CEIDG pod adresem:
https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/EntryChangeHistory.aspx?Id=e81b1734-2b00-476a-b22f-c6062e33db81&archival=False


KONTO BANKOWE: 
28 1020 3378 0000 1102 0289 5019

 

25.   System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego, potocznie określany Internetem.


26.   Status dostępności – parametr określony na karcie produktu pod hasłem „Dostępność”

Przyjmuje następujące wartości i oznacza :
- „Posiadamy przynajmniej (tutaj podana liczba sztuk) szt/kpl” – towar jest dostępny bezpośrednio na naszym magazynie przynajmniej w określonej ilości

- „Realizacja (tutaj podany okres czasu) dni” – towar znajduje się w naszej ofercie a podany okres czasu oznacza ilość dni roboczych potrzebnych na dotarcie produktu od dostawcy na nasz magazyn

- „Dostępny na zamówienie” – towar jest stosunkowo rzadko przez nas uzupełniany najczęściej ze względu na słabą popularność.

Jeśli towar jest dostępny w hurtowniach to możemy go sprowadzić na zamówienie Klienta.
Termin realizacji jest specyficzny dla różnych części i zostanie podany niezwłocznie po zamówieniu lub w opdowiedzi na potrzebę zgłoszoną przez Klienta

- „Brak towaru” – najczęściej tak oznaczone są produkty które były kiedyś w naszej ofercie i w ciągłej sprzedaży , ale ze względu na słabnący popyt lub trudności z ich zorganizowaniem nie zamawiamy ich.
Towary takie występują jako produkty archiwalne w celach porównawczych i informacyjnych. Nie można ich dodać do koszka i tym samym kupić poprzez mechanizm strony.

 

27.   Termin realizacji – podana na karcie produktu pod hasłem „Dostępność” to liczba godzin lub dni roboczych plus liczba godzin lub dni roboczych potrzebnych na dostarczenie towaru do Klienta przez pocztę lub firmę kurierską.

 

Okresy potrzebne na dostarczenie paczki przez pocztę lub kuriera podane są pod adresem http://www.autosklep24.pl/pl/i/Realizacja-dostawy/5


- w przypadku kiedy status dostępności towaru to :  „Posiadamy przynajmniej (tutaj podana liczba sztuk) szt/kpl” –  towar możemy wysłać niezwłocznie lecz zgodnie z zasadami wymienionymi w §3 Zawarcie umowy i realizacja

Wtedy termin realizacji będzie wynikiem okresu niezbędnego na przygotowanie paczki przez nasz magazyn oraz okresu potrzebnego na dostarczenie paczki przez pocztę lub kuriera.

- w przypadku kiedy dostępności towaru to :  Realizacja (tutaj podany okres czasu) dni” – towar wysyłamy po otrzymaniu dostawy z hurtowni , zgodnie z zasadami wymienionymi w §3 Zawarcie umowy i realizacja

Wtedy termin realizacji będzie wynikiem okresu podanego w statusie dostępnośći towaru , okresu niezbędnego na przygotowanie paczki przez nasz magazyn oraz okresu potrzebnego na dostarczenie paczki przez pocztę lub kuriera.

 

- w pozostałych przypadkach termin realizacji zostanie określony niezwłocznie po złożeniu zapytania przez Klienta o konkretny produkt

 

28.   Umowa – umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku w przypadku Konsumentów i umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku w przypadku Kupujących.


29.   Wada – zarówno wada fizyczna, jak i wada prawna.


30.   Wada fizyczna – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności jeśli rzecz:

a.      nie ma ona właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie
         oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

b.      nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Konsumenta,

c.      nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedającego
         przy zawarciu umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

d.      została Konsumentowi wydana w stanie niezupełnym;

e.      w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane
         przez    Sprzedającego lub osobę trzecią, za którą Sprzedający ponosi odpowiedzialność,
         albo przez Konsumenta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedającego;


f.       nie ma ona właściwości, o której zapewniał producent lub jego przedstawiciel lub osoba,
         która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej oraz osoba,
         która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego
         lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent,

         chyba że Sprzedający zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać
         albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy,
         albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy.


31.   Wada prawna – sytuacja, kiedy rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.


32.   Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem sklepu określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów; rodzaj dostawy; rodzaj płatności; miejsce wydania rzeczy, dane Kupującego a zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.

 

§2 Warunki ogólne

1.     Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.


2.     Miejsce wydania rzeczy musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.


3.     Sprzedający jest zobowiązany i zobowiązuje się świadczyć usługi i dostarczać rzeczy wolne od wad.


4.     Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.


5.     Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego, czyli termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia, a jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło.


6.     Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci:

a.     potwierdzenia zamówienia poprzez wysłanie na wskazany adres e-mail: zamówienia, faktury pro forma, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego regulaminu w wersji pdf, wzoru formularza odstąpienia od umowy w wersji pdf, linków do samodzielnego pobrania regulaminu i wzorca odstąpienia od umowy;

b.     dołączenia do zrealizowanego zamówienia, wysłanego do wskazanego miejsca wydania rzeczy wydrukowanych: dowodu zakupu, informacji o prawie odstąpienia od umowy, niniejszego regulaminu, wzoru formularza odstąpienia od umowy.


7.     Sprzedający informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla produktów znajdujących się w sklepie.


8.     Sprzedający nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Kupujący poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie na odległość.


9.     Sprzedający zapewnia Kupującemu korzystającemu z systemu poprawność́ działania sklepu w następujących przeglądarkach: IE wersja 7 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px.

Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność́ przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć́ wpływ na poprawne wyś́wietlanie sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności sklepu autosklep24.pl, należy je wszystkie wyłączyć.


10.  Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez sklep w celu ułatwienia procesu składania kolejnego zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta.

Login i hasło są ciągiem znaków ustalanych przez Kupującego, który ma obowiązek zachowania ich w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich. Kupujący ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji danych oraz usuwania konta w sklepie.


11.  Sprzedający stosuje się do kodeksu dobrych praktyk.



 

§3 Zawarcie umowy i realizacja

 

1.     Zamówienia w sklepie internetowym autosklep24 można składać:
- za pomocą strony internetowej pod adresem www.autosklep24.pl
24 godziny na dobę przez cały rok


2.     W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien wykonać co najmniej następujące czynności, z których część może być wielokrotnie powtarzana:

a.     dodanie do koszyka produktu;

b.     wybór rodzaju dostawy;

c.     wybór rodzaju płatności;

d.     wybór miejsca wydania rzeczy;

e.     złożenie w sklepie zamówienia poprzez użycie przycisku „Potwierdź Zakup”.



3.     Zawarcie umowy z Konsumentem następuje z chwilą złożenia zamówienia.


4.     Realizacja zamówienia Konsumenta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Konsumenta na koncie Sprzedającego, co powinno nastąpić w terminie 30 dni od złożenia zamówienia, chyba że Konsument nie był w stanie spełnić świadczenia z nie swojej winy i poinformował o tym Sprzedającego.


5.     Zawarcie umowy z Klientem następuje z chwilą przyjęcia zamó́wienia przez Sprzedającego, o czym informuje on Klienta w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia.


6.     Realizacja zamówienia Klienta płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie po zawarciu umowy, a zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zawarciu umowy i zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.


7.     Realizacja zamówienia Klienta może być uzależniona od dokonania wpłaty całości lub części wartości zamówienia lub uzyskania limitu kredytu kupieckiego co najmniej o wartości zamówienia lub zgody Sprzedającego na wysłanie zamówienia za pobraniem (płatnego przy odbiorze).


8.     Wysłanie przedmiotu umowy następuje w terminie określonym na karcie produktu, a dla zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym terminie z określonych na kartach produktów. Bieg terminu rozpoczyna się z chwilą realizacji zamówienia.


9.     Zakupiony przedmiot umowy jest wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży wysyłany wybranym przez Kupującego rodzajem dostawy do wskazanego przez Kupującego w zamówieniu miejsca wydania rzeczy, wraz z dołączonymi załącznikami, o których mowa w §2 pkt 6b.




 

§4 Prawo do odstąpienia od umowy

 

1.     Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.


2.     Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.


3.     Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu dostępnym pod tym linkiem :  Oświadczenie o odstapieniu od umowy - PDF  lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.


4.     Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.


5.     W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.


6.     Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.


7.     Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.



8.     Konsument nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1. Prawa konsumenckiego.


9.     Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


10.  Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.


11.  Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.


12.  Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


13.  Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:

a.     w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

b.     w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

c.     w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

d.     w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

e.     w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

f.       w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

g.     o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;

h.     o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.


<< Strona główna

Następna strona regulaminu >>

 

Koszyk

Kod koszyka

Wpisz kod koszyka, aby go wyświetlić.

Logowanie

Nie pamiętasz hasła?
Forgot your password?

Zarejestruj się
Create an account.

Kontakt

Adres:
autosklep24.pl
ul. Rokicińska 318/320
92-620 ŁÓDŹ

 

PN-PT: 9.00-18.00
SO:     9.00-14.00

 

Telefon: 
792 465 368

 

e-mail:
sklep@autosklep24.pl

 

Gadu-Gadu:
54542223

 

 

Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
pokaż pełną wersję stronypokaż wersję responsywną
Produkt usunięty z koszyka. / Product removed from cart. Produkt został pomyślnie usunięty z koszyka. Formularz zapytania
Sklep internetowy Shoper.pl